کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318435 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه فرش خانه خود را هوشمند کنیم!؟

برای افرادی که در دنیای مملو از تکنولوژی امروز زندگی می‌کنند واژه هوشمند کلمه غریبی نیست، هر روزه شاهد تجهیزات مختلف منزل هستیم که به سمت هوشمند سازی پیش‌ می‌روند. دیگر شنیدن نام تجهیزات جدیدی نظیر چراغ‌ هوشمند، ساعت هوشمند، عینک هوشمند و… را بتوان گفت که کاملا عادی شده است.

sensfloor-smart-carpet

اخیرا یک شرکت‌ آلمانی سنسورهای بسیار ظریفی را اختراع کرده‌ که به عنوان یک لایه در زیر فرش قرار گرفته و اصطلاحا آنرا هوشمند می‌کند. جالب اینجاست که این لایه نازک تنها ۲ میلی‌متر قطر دارد و به راحتی در زیر فرش قرار می‌گیرد.

این اختراع جدید می‌تواند کاربرد‌های بسیار جالب و مفیدی داشته باشد. برای مثال با نصب فرش هوشمند در منزل (افراد هوشمند!) می‌توان افتادن آنها را به پرستار و یا سایر افراد خانواده اطلاع داد. یک خانه سالمندان، در فرانسه این فرش را برای تمامی اتاق‌های خود که در مجموع ۷۰ اتاق می‌باشد به کار گرفته است.

sensfloor

بدین ترتیب هر مرتبه که یکی از سالخوردگان این مرکز به زمین می‌افتد، فرش هوشمند به مرکز پرستاری اطلاع می‌دهد و پرستار مربوطه برای رسیدگی به فرد مسنی که زمین خورده، مراجعه می‌کند. البته این تنها یک کاربرد مهم از فرش هوشمند است. با توجه به اینکه عملکرد فرش هوشمند از طریق ارسال سیگنال‌های رادیویی انجام می‌شود، می‌توان کاربرد‌های دیگری نیز در منزل برای آن در نظر گرفت.

برای مثال در زمانی که صاحب‌خانه در منزل نیست، اگر کسی بر روی فرش هوشمند قدم بزند، سیگنال‌های مربوطه به گوشی همراه صاحبخانه ارسال می‌شود تا وی را از وجود یک فرد غریبه در خانه باخبر کند. از طرف دیگر فرش هوشمند می‌تواند در هنگامی که کسی بر روی آن قدم گذاشت به سایر تجهیزات هوشمند منزل پیغام صادر کند تا چراغ‌های منزل روشن، پنجره‌ها باز و پرده‌ها کنار زده شوند.

با در نظر داشتن تمام موارد و کاربرد‌های فرش هوشمند باز هم با توجه به قیمت فعلی که برای آن در نظر گرفته شده است (۲۷۰ دلار برای حدودا ۳.۵ متر) گران به نظر می‌رسد، اما امید می‌رود تا با بیشتر شدن تقاضا قیمت آن تعدیل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20445 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/02/15 تعداد مشاهده: 1680
کلید واژه ها: ,
سافت گذر